Oficiální logo

Rekondiční pobyt Váňův statek Dubovice 2013

Letos jsme na rekondiční pobyt jeli až na Vysočinu, na Váňův statek v Dubovicích nedaleko od Pelhřimova. Pobytu se zúčastnilo 47 lidí z toho 5 osob na invalidním vozíčku. Na místo jsme byli dopraveni, speciálně upraveným autobusem a popřípadě auty. Po ubytování jsme měli uvítací oběd, kde jsme byli informováni o základních informacích. Po večeři nás čekalo seznámení s programem a táborák. Dalšího dne ráno nás čekala procházka po okolí a večer jsme měli živou hudbu, kdy jsme si mohli zazpívat, zatančit a skvěle se odreagovat, ať už byli mladší, starší či postižení, všichni si užívali! Dopoledne dalšího dne jsme měli přednášku od paní Zdeňkové, naší masérky, o masážích, které nám nabízela v rámci pobytu jako například: masáže lávovými kameny, lymfatické masáže, reflexní masáže, klasické masáže, masáže baňkami apod.
      Během zbytku týdne se chodilo na procházky, kdo potřeboval nebo měl zájem, mohl se podívat do Pelhřimova. V areálu byl také bazén a jelikož bylo příznivé počasí, byl často plný, převážně dětmi. Ty měly po celou dobu zajištěn doprovodný program. Jehož součástí bylo hraní her a různých soutěží. Dokonce si zahráli i paintball a účastnili se i strastiplné a velice strašidelné stezky odvahy! A kdo chtěl, mohl se také projet na koni.
      Dlouhé chvíle si dospělí často krátili hraním zdlouhavých a velice napínavých karetních soubojů v žolíkovi. A když dospělí zrovna nehráli karty nebo neměli jiný program, často se zapojovali do hraní stolních her s dětmi- nejoblíbenější byla hra Česko, kdy se ukázalo kolik toho kdo ví o České republice.
      Uprostřed pobytu se konala tombola a nenašel se nikdo, kdo by odešel s prázdnou. A nesmím opomenout také druhý táborák. A koncem pobytu, kdy nám počasí nám moc nepřálo, byla nám zařízena možnost vlézt si do vířivky a pěkně se prohřát. Poslední den patřil balení a přípravám na odjezd. Pobyt jsme zakončili snídaní a opět specializovaným autobusem a auty, jsme byli odvezeni zpět do Ostravy.
      Závěrem bych chtěla poděkovat organizátorům sdružení a také všem zúčastněným za krásný pobyt a doufám, že si všichni pěkně odpočinuli a užili si ho tak jako já.

Letošní rekondice začínala již pátečním obědem když pro mojí maličkost a drahou polovičku – mamču přijel pan Miloš Kvíčala, s kterým jsme podnikly 270 km pohodovou cestu až na Vysočinu. Naše konkrétní místo, na kterém jsme prožili krásně odpočinkový týden, byl Váňův statek v Dubovicích u Pelhřimova.
      Po příjezdu všech, v čele Kamila Třose jsme se ubytovali a relaxační týden mohl začít. Jelikož počasí bylo luxusní, tak jsme se denně vyhřívali na sluníčku a přitom jsme se kochali překrásnou přírodou. První večer jsme ukončili táborákem.
     Další den jsme se trochu zašli podívat po okolí a opět jsme obdivovali krásu přírody a rybníčků po okolí. Večer nás čekala parádní diskotéka, při které jsme ochutnali tatarský biftek.
     Od pondělka jsme si mohli na střídačku užívat masáže, jinak program jsme měli volnější a navíc nám počasíčko přálo, tak jsme opravdu odpočívali a užívali klidu tohoto krásného pobytu.
     Jelikož Váňův statek byl na samotě u lesa a chtěli jsme se podívat do Pelhřimova, tak nás pan Gruss odvezl do městečka. Jeden večer jsme měli tombolu, kde snad všichni něco vyhráli. Bylo s námi několik malých děti, kteří si jeden večer samozřejmě užili stezku odvahy.
     Před poslední den se počasí trochu zhoršilo, ale myslím si, že to nikomu moc nevadilo, protože jsme si aspoň vychutnali místní perličkovou lázeň.
     Rekondičních pobytů si užívám již přes deset let a vždy jsem ráda, když se setkám se spoustou lidí a těch pár dnů mi dodá spoustu energie do dalšího roku, na který se opět moc těším.

Velké díky Katy Kapicová

Táborák s kytarou Večírek Disko Katka řádí Úlovek Soutěž v chytání ryb Relaxace Hra Příprava ohně Popolední siesta Společné foto Bazénové hry Jízda na koni Twister hra Twister Výlet do přírody Tombola